Veelgestelde vragen

Het antwoord op al je vragen

Filter

  • Dit laten we maar al te graag in de praktijk zien ;). Neem contact op en we helpen u graag verder!

  • Het energieverbruik wordt nauwkeurig gemonitord door de meterstanden te noteren op twee cruciale momenten: bij de aanvang van de overeenkomst en bij de eindoplevering van het pand.

  • Ja, dat klopt. Het is een verplichte eis dat elke gebruiker zelf een inboedelverzekering afsluit voor persoonlijke eigendommen en daarnaast een aansprakelijkheidsverzekering (AVP) voor eventuele schade aan derden of het pand. Wij controleren op deze dekking voor ingebruikname.

  • Om risico’s bij leegstand te beperken, is snelle actie cruciaal. Indien nodig zorgen wij ervoor dat uw pand binnen 24 uur volledig en vakkundig is veiliggesteld.

  • Het behoud van het pand vereist correct gebruik. Wij selecteren tijdelijke bewoners daarom zorgvuldig om problemen te minimaliseren. Daarnaast voeren we bij bruikleencontracten maandelijks controles uit. Zo waarborgen we de veiligheid en het juiste gebruik van de ruimtes.

  • Bij een bruikleenovereenkomst ontvang je binnen 65 dagen na beëindiging van de overeenkomst je borg terug. Bij een tijdelijke huurovereenkomst ontvang je de borg binnen 14 dagen na beëindiging van de overeenkomst terug.

  • Neem bij korstsluiting altijd direct contact op met het regiokantoor. Wij zullen jouw melding beoordelen en contact met je opnemen om de situatie te bespreken. Vervolgens hoor je van VPS welke vervolgstappen worden genomen om het probleem op te lossen.

    Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en foto’s meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.

  • Bij een stroomstoring kun je het beste eerst contact opnemen met de netbeheerder. Lukt dat niet of blijft het probleem aanhouden? Neem dan contact op met het desbetreffende regiokantoor. Wij zullen jouw melding beoordelen en contact met je opnemen om de situatie te bespreken.

    De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.

  • Neem bij een lekkage direct contact op met het regiokantoor. Wij zullen jouw melding beoordelen en contact met je opnemen om de situatie te bespreken. Vervolgens hoor je van VPS welke vervolgstappen worden genomen om het probleem op te lossen.

    Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en foto’s meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.

  • Een probleem met de cv-ketel kan verschillende oorzaken hebben. Neem bij storingen altijd contact op met het regiokantoor. Wij zullen jouw melding beoordelen en contact met je opnemen om de situatie te bespreken. Vervolgens hoor je van VPS welke vervolgstappen worden genomen om het probleem op te lossen.

    Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en foto’s meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Ons team staat voor jou klaar om je verder te helpen. Neem contact op via het contactformulier of bel 088 018 38 00.

Contact