Veelgestelde vragen
Het antwoord op al je vragen
Filter
Filter
-
Neem bij korstsluiting altijd direct contact op met het regiokantoor. Wij zullen jouw melding beoordelen en contact met je opnemen om de situatie te bespreken. Vervolgens hoor je van VPS welke vervolgstappen worden genomen om het probleem op te lossen.
Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en foto’s meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.
-
Bij een stroomstoring kun je het beste eerst contact opnemen met de netbeheerder. Lukt dat niet of blijft het probleem aanhouden? Neem dan contact op met het desbetreffende regiokantoor. Wij zullen jouw melding beoordelen en contact met je opnemen om de situatie te bespreken.
De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.
-
Neem bij een lekkage direct contact op met het regiokantoor. Wij zullen jouw melding beoordelen en contact met je opnemen om de situatie te bespreken. Vervolgens hoor je van VPS welke vervolgstappen worden genomen om het probleem op te lossen.
Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en foto’s meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.
-
Een probleem met de cv-ketel kan verschillende oorzaken hebben. Neem bij storingen altijd contact op met het regiokantoor. Wij zullen jouw melding beoordelen en contact met je opnemen om de situatie te bespreken. Vervolgens hoor je van VPS welke vervolgstappen worden genomen om het probleem op te lossen.
Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en foto’s meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.
-
Schimmel ontstaat vaak door vochtproblemen. Zorg er daarom eerst voor dat je de ruimte goed ventileert en gebruik eventueel een speciale anti-schimmelspray. Heb je daarna nog steeds last van schimmel? Neem dan contact op met het betreffende regiokantoor.
Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en foto’s meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. De contactgegevens van de regiokantoren vindt je op onze contactpagina.
-
De opzegtermijn bij een woning met een tijdelijke huurovereenkomst is minimaal 3 maanden vanuit de eigenaar. Voor de huurder geldt een opzegtermijn van 1 maand. Een tijdelijke verhuurovereenkomst sluit je af voor een minimaal duur van 6 maanden.
-
De opzegtermijn bij bruikleen, ook wel bekend als antikraak, geldt een opzegtermijn van minimaal 28 dagen. Het contract dat je met VPS afsluit is voor onbepaalde tijd.
-
Leegstandbeheer is een vorm van vastgoedbeheer waarbij panden worden beschermd tegen risico’s zoals kraak, inbraak, diefstal, verloedering en waardeverlies. Dit doen we door het tijdelijke plaatsen van bewoners of ondernemers.
Naast dat uw vastgoed tijdelijk wordt beschermd, draagt leegstandbeheer ook bij aan het veilig en leefbaar houden van de omgeving. Lees hier meer over de mogelijkheden van leegstandbeheer.
-
Heb je een klacht? Wij maken onderscheid tussen een klacht en een storings- of onderhoudsmelding. Een klacht heeft betrekking op onze dienstverlening en kun je doorgeven via het klachtenformulier.
Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Wil je precies weten hoe wij omgaan met klachten? Bekijk dan ons klachtenbeleid.
-
Stuur een e-mail naar het betreffende regiokantoor. Wij zullen jouw opzegging z.s.m. in behandeling nemen.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Ons team staat voor jou klaar om je verder te helpen. Neem contact op via het contactformulier of bel 088 018 38 00.