Meld een klacht

Blij met VPS?

Tevreden met onze diensten? Wat fijn! En wil je een specifieke medewerker of onze teams een compliment geven? Dat vinden we geweldig. Stuur je compliment naar communicatie@vps-nl.com, dan zorgen wij dat het bij de juiste persoon terechtkomt.

Niet tevreden?

Loop je tegen een probleem aan? We doen er alles aan om alle verzoeken die we ontvangen netjes af te handelen. Wij maken onderscheid tussen een klacht en een storings- of onderhoudsmelding. Een klacht heeft betrekking op onze dienstverlening en kun je dus melden via onderstaand klachtenformulier. Heb je een storings- of onderhoudsmelding? Dan kun je deze melden bij de betreffende afdeling waarmee je doorgaans contact hebt. Is jouw melding na 3 keer nog steeds niet opgepakt? Dan kun je deze melden als klacht via onderstaand klachtenformulier. Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Wil je precies weten hoe wij omgaan met klachten? Bekijk dan ons klachtenbeleid.

Klachtenformulier

Binnen 3 werkdagen ontvang je een ontvangstbevestiging van jouw klacht. Wij streven ernaar om iedere klacht binnen twee weken naar tevredenheid op te lossen.

"*" geeft vereiste velden aan