FAQ

Het antwoord op al je vragen

Filter

  • Stuur een e-mail naar het betreffende regiokantoor. Wij zullen jouw opzegging z.s.m. in behandeling nemen.

  • In sommige gevallen moet er een nieuwe overeenkomst worden getekend. Geef wijzigingen dus altijd door via de e-mail, zo kunnen wij beoordelen of er vervolgstappen benodigd zijn. Als alleen je bankrekeningnummer is gewijzigd, kun je dit per mail doorgeven aan het betreffende regiokantoor.

  • Het verschilt per ruimte en contractvorm of je nutsvoorzieningen op eigen naam dient af te sluiten. Dien je dit zelf te regelen? Zorg dan dat je dit binnen 7 dagen na aangaan van het contract hebt afgesloten. Stuur een bewijs hiervan naar het betreffende regiokantoor.

  • Je dient een inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten binnen twee weken na aanvang van je overeenkomst. Deze kun je toesturen per e-mail naar jouw contactpersoon bij VPS.

  • Wij informeren jou hier altijd over per e-mail, post en telefonisch. Zo weten wij zeker dat je tijdig geïnformeerd bent en dus op zoek kan gaan naar een nieuwe ruimte.

  • Je ontvangt een opzegbrief per e-mail. Je kan op de e-mail reageren dat je graag via VPS een nieuwe ruimte zou willen. Wij gaan dan voor jou aan de slag om te kijken wat er mogelijk is. Let op: wij zijn afhankelijk van het aanbod op dat moment en kunnen daarom niet garanderen dat wij binnen de opzegtermijn een nieuwe ruimte kunnen aanbieden.

  • Je kunt de overlast melden door te mailen naar het betreffende regiokantoor. Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en eventueel bewijsmateriaal meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. Is de overlast urgent? Op doordeweekse dagen kan je bellen tussen 08:30 en 17:00 uur naar het betreffende regiokantoor. Je vindt het telefoonnummer op onze contactpagina.

  • Je kunt een reparatieverzoek indienen per mail naar het betreffende regiokantoor. Zorg dat je een duidelijke omschrijving van het probleem en foto’s meestuurt. Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk verder helpen. Wil je een ander probleem melden? Op doordeweekse dagen kan je bellen tussen 08:30 en 17:00 uur naar het betreffende regiokantoor. Je vindt het telefoonnummer op onze contactpagina.

  • Het brandpreventiepakket bestaat uit twee rookmelders, een koolmonoxidemelder en een brandblusdeken. Zorg dat je de rookmelders plaatst in de hal en een andere kamer. De koolmonoxidemelder plaats je in de woonkamer of naast de CV-ketel. De brandblusdeken plaats je in de keuken, zorg dat je deze altijd binnen handbereik hebt.

  • Wij vinden het belangrijk dat iedereen op een veilige manier woont of werkt. Daarom controleren wij of er geen ongewenste zaken plaats vinden en of je je aan alle huisregels houdt. Dit is voor jouw eigen veiligheid en die van jouw medebewoners of ondernemers.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Ons team staat voor jou klaar om je verder te helpen. Neem contact op via het contactformulier of bel 088 018 38 00.

Contact